Monday, July 26, 2010

hari ini dalam sejarah_26 julai 2010...

hari ni sangat memenatkan aku....kisah aku bermula pada jam 6.30 pagi...aku terpaksa 'bangkit' awal semata-semata untuk menyiapkan diriku memandang aku ingin pulang ke tanjung malim (time nih aku still kat key ell)....6.45 pagi aku dh siap (cepat x aku mnd???hahahah)....dengan memakai baju kurung warna kuning yang agak terang jgk, aku telah mencuri perhatian beberapa orang di dalam lrt...perjalananku mengambil masa selama 45 minit untuk aku tiba di stesen bas klang..ikot ati xnk pon balik perak ag sebab nk hbskan masa kat umah lama skit since my uncle from johor dtg key ell..smpai jer kat upsi, aku dgn rumate ku trus menuju ke kampus dengan perasaan yg berkobar2 untuk menuntut ilmu (berkobar ker?)....kami pon menunggu kedatangan lecturer kami...hmpir 10 minit menunggu, tiba2 'ketua darjah' kami memberitahu kami bhw dr. shaheda tidak dapat hadir...tiba2!!jeng2!!kami dikejutkan dgn pop kuiz!!!hahahha....sgt giler jwb kuiz...xblaja pape pon..tp alhmdulillah, kami dapat jwab dengan sebaik mgkin..berbekalkan semangat untuk berjaya, aku dpt mnjawab 33 soalan dgn jayanya!!!(fyi, sumer soalan ader 75..so, phm2 jela yer..)...motif kat cni, blaja la...jgn tggu smpai lecturer ckp ader test baru la sibuk2 nk baca....kna prepare sokmo!

2 comments: