Friday, June 17, 2011

went shopping alone.

assalamualaikum....

seperti biasa aku mengabaikan blog aku buat sementara waktu...it's been a while...aku busy kan...so far kerja aku makin bagus...officially, i've got my first salary...yippie!!!sangat-sangat gembira...terasa berbaloi la kerja penat-penat dapat gaji yang agak berbaloi..siapa nak bayar more than 700 to a part time worker???well, dapat jer gaji aku terus bayar hutang-hutang yang tertunggak..RM200 kay hilang dalam sekelip mata...sangat-sangat sedih beb...tapi terpaksa..bak kata adik aku..hutang perlu dibayar walaupun tidak di tuntut...hahahah!

well...next month punya gaji kena simpan..i'm waiting for this actually..:-)
maybe gaji yang ke 3 la kot baru dapat this handphone..kena save lagi...

so, as for today, aku kerja...sepatutnya kerja sampai kul 7 but my tauke tu dia nak rehat lak hari nih so kerja separuh hari jer sampai pukul 1 jer...so after that i went shopping!alone!hari nih kan jumaat so kebetulan pulak dengan sembahyang jumaat..my uncle tak boleh nak datang ambil..so i don't mind...tekak nih terasa nak makan spagetti lak kan..pe lagi..jom pergi beli barang dapur!!!seronok sebenarnya bila shopping barang dapur sorang-sorang nih....mula-mula aku jalan-jalan dulu..2 3 round jugak la duk main kat dalam supermarket since aku tak biasa kan dengan tempat tuh...after that, i took the basket and fill the 'bahan'bahan' for the spagetti!

sampai rumah, tengok-tengok ada nas dah..sedap pulak tengok lauk-lauk hari nih..pe lagi..makan nasi dulu..and then tido!bangun tido terus masuk dapur and prepare for the bahan-bahan...kelentang kelentung siap la spagetti aku...

aku nak letak gambar tapi internet terlampau slow macam siput babi sedut ah!

till then, tata!

No comments:

Post a Comment