Friday, January 6, 2012

new.

assalamualaikum..

2011 telah melabuhkan tirai. Dah masuk tahun 2012 dah. Umur pun makin meningkat. Bukan makin menurun. I know it's been a long time since my last post. haha

Aku bet mesti ramai yang dok pasang azam tahun baru.
azam aku tahun nih nak habiskan duit mak pak aku.
aku pulak nak shopping sampai tak ingat dunia.
aku punya azam nak kuruskan badan.
and the list goes on.

As for me, aku tak ada specific azam sebab aku tak pernah berazam pon sebab aku tahu aku takkan tunaikan azam tuh.
eh mas azam, kapan pulang ya?
enggak tahu lagi anna. Mungkin tahun depan.

Jadi  pada korang yang dah ada azam tuh jangan lupa tunaikan azam korang. Jangan warm-warm shit chicken lak.

perasan tak blog nih dah berubah wajah? Tak de la vugi de vass pon. Buat masa sekarang let just hold to this ha.

so till then. tata!

1 comment: