Monday, October 18, 2010

bila kami mengarut.....

assalamualaikum!

acely baru balik makan tadi..tak jauh pon....lepas dah smayang isyak, aku ngn rumate aku yang terchenta pon bersiap2 la nak kuar pegi makan nih....tukar baju tuh, amek baju nih..hai...cam nak pegi dating lak,..kalau ader pakwe nih maunya kna tinggal sbb lmbat siap...hahahah...

nak kuar dah nih....bukak pintu...jeng2!!!rumah sebelah buat makan2 la plak...siap khemah segala...aik....open house lagi ker..kalau tak silap aku raya dah habis...raya haji??lambat lagi tuh...tak kan sambut deepavali lak...macam open house jer aku tgok....nak join tapi malu!!!hahaha...

kami amek keputusan nk makan kat kedai jer...kang kami makan kat 'umah terbuka' tuh habis plak makanan dorang...sampai di kedai makan, rumate aku order nasi putih, paprik, ngn choc ice blended...aku plak benjo ngn sirap limau....5 minit kemudian makanan yang kitorang order pon smpai la tapi air belom lag smpai...tak tahan lapar, kami balun jer dulu makanan tuh tanpa mengira apa2 lagi ( ayat!)...kami menunggu kedatangan sayang (air) kami dengan penuh setia...dimanakah engkau sayang???kami nih dh tercekik menunggu sayang sampai....

sayang!kenapa lambat sangat sampai..tengok!nasi ngn benjo dh habis dh....tapi tak per...kami ttp nk sayang sbb kami dh tercekik!hahahahaha...

tengah duk rakus menghirup air kami (rakus??!!aww!!), terbukak la citer sal pakwes2 kami yang dh jadi bekas....tiba2 rumate ku yang terchenta duk buat havoc lak kat telinga aku...hah!11 12 13...aku pon dengan muka innocentnya (sbb tak paham) tanya....apa yg 11 12 13 nyer????tarikh aku nk nikah la...ha??!!!ooit!!!sedar la sikit...pakwe pon tak der tapi tarikh nikah dh ada!hahahahah....
(cover gigi!hahahah!)

nota kaki:comel tak rumate aku???hahaha


No comments:

Post a Comment