Sunday, October 10, 2010

no entry!

petang td aku kuar ngn rumate tersayang aku....start enjin keta blah pegi tasik kat proton city..duk bilik pon cam haram jer...xbuat pon assignmnt.....i'm dead tomorrow!sok kna submit...takpe...malam nih mata aku akan jadi mata burung hantu....berjaga jer...enough of that stori...ni nak story moly sikit, ptg td aku pg tasik proton tuh...cantik jugak la tempat...sesuai untuk pg dating n tambah dosa..hahaha....dh nampak view yg cantik pe ag...snap ah gambar...tapi aku tau jauh di lubuk hati nih ada perasaan ketidakpuasanhati....nmpakla mamat2 n minah2 yg angkut beg nikon...hmmm...bila aku nk angkut bnda tuh pulak??nikon d3000....wait for me....tuk beginner mcm aku sesuai la pkai yg nih dulu...arghh!!!!duit2...di mana kau duit...duit2....






No comments:

Post a Comment