Monday, October 18, 2010

bila primadona menjadi cikgu???eyh???

assalamualaikum!

dh lama tak update belog aku..ok...aku ada satu stori nk share ngn korang....tak kisah la nk baca ke tak pon kan....tujuan aku wat blog nih pon sbnrnya nk isi masa lapang jer...

okla...last week, aku ada presentation drama...tuh untuk subjek minor aku...well...aku amek course tesl so, minor aku will be literature and this is one of the assignment...acting!nih untuk course critical appreciation of drama....sepatotnya dh buat awal2 lagi...tapi di sebabkan masalah tertentu, tugasan nih terpaksa di tangguhkan...tapi akhirnya, habis jugak...it took 2 hours to finish all the groups. alhamdulillah, everythings went smoothly....aku enjoy and satu kelas pon enjoy...

basically, ada 7 groups yg kna present...my group was the first!bayangkanlah kecuakan kitorang...hahahaha....kelakar jugak la....skrip tak hafal...agak kelam kabut jugak la....tak nak citer banyak2...ni ada la baper pics nk share...nk tengok ke tak nak tengok ker ada aku kisah???nk letak jugak...taddaaa!!!




(perebutan chenta)

(rumateku yang sengal)

(kami yang gedik)

nota kaki:kami semua sangat comel!!!

No comments:

Post a Comment