Friday, March 18, 2011

aku ditinggalkan 2 kali..melampau!

assalamualaikum...

nampak tak tajuk entry aku??yer..aku kena tinggal...dah dua kali aku kena tinggal..hari yang samap lak tuh..pe kes kan??bikin wa panas jer beb..

sampai hati giler tak tunggu....sedih hati aku tau...nak kata aku lambat..tak pulak...still awal...on time kot..takkan la xley nak tunggu jap..selalu tuh setia jer tunggu aku...tapi hari nih tak pon... blah terus lak tuh....tuh baru sekali...

nih yang kali ke dua lak dia tinggalkan aku...hari yang sama lak tuh...aku marah la jugak bila dia tinggalkan aku 1st2 tuh...tapi aku tak kisah..aku usaha cara aku sendiri tuk pergi....bila aku dah sampai destinasi aku, dah setel sume urusan aku, aku pergi lagi kat dia walaupun dia dah tinggalkan aku...muka tebal kot...sanggup nih....tapi bila jer aku sampai, tengok-tengok dia dah tak der...sebak hati aku....sampai hati dia...nih dah masuk 2 kali dah nih..sedih sedih jugak....tapi lagi sebal kat dada...lu pe hal kan???

aku pon tebalkan la hati aku mesej rumate aku...aku tak mintak pon dia datang ambik..just aku nak gitau dia...i need someone yang aku ley share kan rasa hati aku...tapi rumate aku baik...dia call aku and cakap nanti dia datang ambik aku....

masalah bas nih kan dah memang selalu tau jadi kat upsi....sabar jer la...

korang ingat aku kena tinggal ngn pakwe ke??hahahha..kena tinggal ngn bas la...

till then...tata!

No comments:

Post a Comment