Friday, March 4, 2011

kerana tepung....

assalamualaikum...

best kan kalau dapat makan cucur ikan bilis panas-panas sambil cicah ngan sos cili??perhhhh!!!terbaik wokk!!!

hem..

itula yang aku pikir kan dari tadi ag...dalam kelas syntax yang sangat best borink....seriously...tak sabar tunggu nak balik...bila sampai rumah, sanggup tebalkan muka mintak tolong kawan nak gi beli tepung...balik jer dari kedai, terus ambik semua barang-barang sebab nak buat..tak sabar nak makan...aku pon ambik la tepung, ikan bilis yang aku tumbuk (gigih tak?) and bawang....pas tuh aku letak la air yang agak panas...(sangat bodoh time nih..ntah nape aku tak sedar aku guna air yang agak panas)...kacau sampai sebati...pas tuh bila minyak dah panas, aku pon masukkan la dalam kuali...tak sabar giler nak makan nih..bila nak balikkan cucur tuh...apsal lembik semacam jer???pas tuh melekat giler kat kuali...terus panggil housemate aku...naper jadi camnih kan??then, i've told her what's really happened..then she mentioned that, you can't use hot water with flour because tepung tuh akan masak...arghhh!!!bodohnya aku!!!

so..end up dalam sink....malas nak buang ag...aku rasa nak menangis kot...so sekarang nih aku nak keluar...nak release tension sebab tak dapat makan cucur ikan bilis...

kay..bye!(tension nihhhhh!!!)

No comments:

Post a Comment