Friday, April 22, 2011

dari Malaysia ke Korea dan Jepun

assalamualaikum....

tajuk tak boleh nak gempak lagi kan??hahahah..jangan terkejut tau..

hai korang....baru lepas study tuk paper esok...tapi still tak habis lagi la...petang tadi ada berlaku sedikit salah paham...tapi aku ignorekan jer..dia pon tak datang mintak maaf dekat aku so aku pon malas nak ambik kisah sangat la...biar la....lagipon memang nature dia cam tuh cuma yang tadi tuh agak pedas la jugak...ingatkan nak study sama-sama terus aku pusing balik masuk bilik and study sorang...untuk awak yang datang mintak maaf bagi pihak dia tuh aku ucapkan terima kasih ek sebab datang mintak maaf bagi pihak orang lain..aku tak kisah pon...serious nih..tak tipu..hahahah...

so, malam nih aku makan nasi goreng biasa kot (aku pon tak tahu nasi goreng nih nama apa..aku just campak-campak jer dalam kuali tuh ha)..lepas tuh makan sekali dengan sup kimchi...housemate ngn bakal jiran sebelah next sem yang punya..hahahha..tibai yang dorang punya...sedap ah!nanti nak lagi ek..nasi goreng dengan sup kimchi tuh aku share dengan 4 orang kawan aku yang lain..tengah study sama-sama tadi kan..so kitorang share..seronok!aku still kenyang lagi sebenarnya tadi tapi dah sebab ada nasi lebih kat dalam periuk tuh aku tak nak la bazirkan...tambah-tambah hujung sem dah nih...poket tengah kering kot..so, jangan membazir! oh ya, petang tadi adala jugak buat roti sardin roll pas tuh celup ngn telur...pon aku bagi dorang makan sebab aku borink petang tadi...hahaha...

 nih ha nasi goreng yang aku masak...

nih lak sup kimchi!sangat pekat rasa dia!terasa lagi kat tekak nih ha...(maaf atas bahasa yang tidak berapa betul ini yer..)

nih la yang aku maksudkan dengan dari Malaysia ke Korea dan Jepun...yang dari Malaysia nye nasi goreng, Yang dari Korea dan Jepun tuh kimchi tuh ha..tuh kan makanan dorang...

till then, tata!

2 comments:

  1. wehh!! mane dapat kimchi??? nakkk...nak.... aku nak beli kimchi noodle kat 7E akak tuh tak bgi, die kata tak halal..tapi aku suka....uwahhh

    ReplyDelete
  2. nina tahu buat kimchi tuh ha..kalau ko nak ko cakap kat dia...

    ReplyDelete