Thursday, April 21, 2011

keputusan..

assalamualaikum..
hai korang...sorry la sebab dah lama sangat aku tak update blog nih...minggu lepas aku cuti study week..actually, this sem tak der study week pon tapi paper aku start lambat, hari nih baru aku exam so aku declare kan sebagai cuti la....

aku tak pergi mana2 pon..just balik KL tuk seminggu tuh jer...kalau aku keluar pon just pergi tesco ampang tuh jer ha..dekat giler ngn rumah...bila duk rumah layan tengok tivi jer...lepas tuh borak-borak ngn makcik aku since kitorang dua jer kat rumah...yang lain kerja...balik pon dah petang...

hari selasa lepas aku dah balik tanjung malim dah sebab hari khamis iaitu hari ini (maaf ayat aku agak skema sikit) aku ada exam..first paper aku...Literary Criticism..nih minor paper aku..so far alhamdulillah...boleh la jawab..muntahkan jerla pe yang aku tahu..hahahah...despite of having this problem aku still lagi kuat untuk jawab exam aku....

kadang-kadang kita kena buat keputusan yang paling besar dalam hidup kita kan..aku pon sama...kadang-kadang keputusan yang kita buat tuh satu keputusan yang sangat menyakitkan kita tapi keputusan tuh yang sebenar-benarnya terbaik tuk kita kan..kadang-kadang kita kena renungkan balik pe yang dah kita buat and dah sampai satu tahap kita kena berubah...

so, renung-renungkan dan selamat beramal..hehehe

till then, tata!

No comments:

Post a Comment