Friday, April 29, 2011

new shade please.

assalamualaikum..

exam aku tinggal satu jer lagi paper...tension!hahahah

entahla aku rasa tension sangat-sangat la sekarang nih..aku dah puas melalak lagu MCR (melampau la tak tahu MCR tuh apa kan?)....lpas tuh aku tertengok la shade aku yang dah lama tak guna nih..wuwuwuwuw...dah calar dah pon..ala...murahnya la...bila la nak beli yang mahal2 nih kan??oh...

 maybe korang tak nampak calar tuh...


time nih tengah panas terik sebenarnya....owh..giler borink sampai tak der keje nak buat..nih la yang selalu jadi bila paper last..tambah-tambah kalau paper tuh paper EDU..hahahah...padahal 4 jam credit...takper2...aku dah siapkan bekalan peluru yang mencukupi..pe lagi..tembak jer sok...ABCD jer pon..ahahahahaha....seronok!(cari pasal tahu tak tak baca notes!)

till then..tata!

No comments:

Post a Comment