Saturday, April 23, 2011

kau memang 'membunuh' aku!

assalamualaikum...



yes..aku dah setel dah satu paper ag...boleh buat ker tak tuh belakang kira ah...tapi 50 minit sebelum exam tamat tuh aku dah blah dah...tak der makna aku nak tunggu kat situ lagi..hahaha..betol ker tak ker, aku dah tak kisah..tuh jer yang mampu aku buat dengan condition aku sekarang nih..dalam kepala otak aku nih banyak benda yang aku pikirkan...blaja pon aku tak berapa nak fokus..dapat masuk sikit-sikit tuh kira dah alhamdulillah la..aku bersyukur dah...tapi aku harap aku tak fail jerla...tak sanggup aku nak repeat paper yang banyak membunuh aku sem nih..nasib baik tak kna BRA BAR...member aku sorang dah kena bar which is sangat tak patut la...kesian gak aku ngn dia tapi pape hal pon aku harap dia tabah la...

soalan exam tadi memang straight forward la..tak der kena kona mane-mane pon...hahahha..tapi aku?straight ker kena belok ker aku macam tak dapat jawab..aku jawab tapi aku tak confident la aku dapat buat ker tak..(apa yang aku taip nih?!)

sekarang nih aku berdoa harap-harap tak fail la..kalau tak mampus la aku nak kena repeat paper yang menghazabkan aku sem nih...aku dah tak sanggup lagi dah..kang ada lagi yang ponteng kelas nih..hahahah...sebab tuh aku cakap nasib baik tak kena bar dari exam....meroyan aku nanti kalau kena repeat..mintak jauh la...aku harap aku lulus dengan cemerlangnya!and supaya aku lebih kuat lagi lepas nih untuk hidup atas muka bumi nih....





till then, tata!

No comments:

Post a Comment