Tuesday, April 5, 2011

muka semua sama!

assalamualaikum...

this is based from a true story....semalam aku ada kelas syntax and morphology...start kul 6 habis kul 7..bila dah habis kelas tuh, budak kelas aku nak citer something kat aku...dari cara dia cakap tuh aku tahu tuh citer hantu..okay.. fine..citer tuh ada kaitan dengan kelas kitorang which is to be specific bangunan tuh...UPSI memang terkenal ngan bangunan lama dia...UPSI nih wujud tahun 1920 an kalau tak silap aku...before this, Upsi dikenali dengan nama SITC, lepas tuh IPSI, Maktab and upgrade jadi Universiti cam sekarang nih..

okay..back to the story, bila dia nak citer tuh aku cakap, sabar..bagi kita keluar dari bangunan nih dulu..dah la nak maghrib time tuh, and kitorang lalu pulak kelas yang terjadinya 'kejadian' tuh..kelas tuh pulak kelas aku tuh satu subjek major aku..bila ingat balik, creepy wei!

ok, citer dia macam nih..classmate aku tuh ada kelas ganti kat bangunan tuh (aku tak nak la sebut mana bangunan tuh, t ada lak budak2 UPSI yang baca blog aku nih takut lak t...) 2 3 minggu lepas la..malam..stat kul 8...classmate aku nih bukan budak TESL, dia embik minor TESL..dia budak sejarah kot..aku pon tak pasti sangat la..lecturer dia wat kelas ganti...nak tengok progress assignment dorang nih camner..dai nak wat kelas kat T*$% tapi dia tersalah masuk kelas...dia termasuk kelas T*&@ which kelas aku tuk sem nih bagi satu subjek major aku..bila dia masuk tuh, dia rasa leher dia cam berat jer...and bila dia tengok budak2 dia nih, dia perasaan yang muka students dia tuh sama jer! dia perasan benda tuh, and dia mintak maaf dengan cara elok la...'maaf, saya salah masuk kelas..kelas saya kat sebelah'...lebih kurang cam tuh la...lepas tuh dia masuk kelas dia and wat kelas just untuk sejam jer...lepas tuh dia suh budak dia balik...

bila aku taip nih pon aku rasa takot!hari nih aku ada kelas kat tempat tuh..bila teringat balik citer tuh, terbayang la jugak!banyak sebenarnya dah jadi kat situ...adala 2 3 citer lagi aku tahu..lecturer aku citer sendiri..huhuhuh

okla..till then, tata!

2 comments: