Sunday, August 1, 2010

i just need somebody to love...

blog nih menceritakan kisah hidup aku...di sinilah aku mencurahkan segala perasaan aku...pagi nih aku bagun dgn perasaan yang sgt sayu sekali...sgt sayu...sehingga menitis air mata ku di atas sejadah ku...Ya Allah...dugaan apa lagi yang Kau berikan kepada ku....berikanlah aku kekuatan Ya Allah...berikanlah aku ketabahan...kurniakanlah aku semangat yang tinggi untuk aku meneruskan hidup ku ini...

aku cuba untuk 'wat bodoh' dengan apa yg berlaku...tapi aku tak cukup kuat untuk berpura2...banyak kali aku ucapkan kepada diriku sendri...."everything just gonna be fine...ada hikmah disebalik apa yang berlaku"...'kesakitan kehatian, kehancuran kehatian' (apa yg aku taip nih??hahahha..xphm?xper..nk taip jgk!)....sangat terasa...nape ssh sgt tuk cr org yg btol2 boley di percayai...dulu aku xpercaya dorg....somebody yg bg aku semangat dan keyakinan tuk percaya dorang...laz2...sma jer...dorg ttp dorg yg sma...biarla dia sakitkan hati aku...umi ckp..."jgn kita sekali22 sakitkan hati org...biarla kita yg sakit...insyaALLAH, Allah akan bls dgn setimpalnya"....i love my mom!

am i so stupid???smpaikan pe yg org wat kat aku pon aku still ley pejam mata...alhmdulillah Allah kurniakan sabar yg tggi kat aku....mayb sbb tuh la kot aku sesuai jd ckgu...insyaALLAH in the future...sekarang nih aku cuba untuk bina kembali kekuatan aku balik...i still have my family...my friends who always support me...and insyaALLAH in the future i've got my own career...jgn ingt aku selemah itu!

p/s: mengarut jer sume nih!hahahah!apa kaitan tajuk nih dgn apa yg aku tulis???actually..ms tgah 'mengarang ' nih tgah dgr lagu justin bieber..i just need somebody to love...hahahha

No comments:

Post a Comment