Saturday, August 7, 2010

untitled...

pagi nih aku ader kelas bola tampar...selepas melakukan senaman regangan, aku tba2 ase ingin muntah...kepala aku pening sgt..apakah yg bakal terjadi???jeng2!!!aku pitam!Ya Allah...Allah jer yg tau betapa cuaknya hati aku time tuh..aku nk mati dh ker....Ya Allah..jgnlah kau tarik nyawa hambuMU ini lg...masih bnyak ag tggungjwb ku yg belum selesai...

kejadian nih bermula 2 thn yg lpas ketika aku msih lg berada di matrikulasi..ketika itu aku menuntut di thn pertama..aku masih ingt lg time tuh di bulan puasa...aku tgah tggu nasi goreng aku siap...tp ntah cmner, aku tba2 jer ase nk muntah...aku mintak rumate aku tolong tggu nasi tuh siap...odw nk naik bilik aku pitam kat tgga...nsb baik jap jer...aku gagahkan diri nih pnjat tgga tuk smpai ke bilik...smpai jer trus aku rebah atas katil..aku dh xlarat ag....

selepas beberapa thun, sakit tuh dtg balik lak...start bila aku mula menjejakkan kaki di UPSI...tak tahu la nape....tp lately aku sntiasa rase xselesa di perut ku...pernah sx, smggu aku sakit perut...seolah2 perut aku 'dikepal' (aku xtau nk gmbarkn kat korg cmner, tp sakit woi!), tp aku tidak sempat tuk berjumpa dgn doc (takot sbnrnya + malas + buzy time tuh)....dan hari ini, aku hmpir pgsan....huhuhu...dhla msalah banyak, sakit lak tuh...apa masalah aku sbnrnya????tension wei hdup aku!!!!!!!




No comments:

Post a Comment