Friday, August 6, 2010

no entry...

malasnya nk kuar pg kampus....tapi, aku ada majlis yg perlu aku hadiri...terpaksala gagahkan diri ini untuk ke sana....majlis ini adalah sempena perpisahan dgn bdk2 msu (michigan state university)...dorg dh nak balik negara dorg dah....di jgka mggu dpn dorg akan bertolak pulang ke u.s...
majlis ini bermula sekitar 3.30 p.m dan tamat sekitar 5.30 p.m...majlis di mulakan dgn nyanyian lagu Negaraku...seterusnya bacaan doa dan ucapan2 daripada pihak berkenaan...aku??tgok jer makanan atas meja, trus dh xingt sape..ingt nk mkn jer....nmpk cam sedap...ada mihun goreng, roti jala, kari, buah, karipap n satu kuih ag tuh aku xtau nama apa...ada cheese cake!!!!sedap!kek jela yg sedap...yg lain tuh biasa jer..hahahha....
ni ada bape pic nk share ngn korg...nk tgok x??? nk ke xnk ker peduli apa aku....nk tnjuk jgk..blog aku..suka ati aku la kn..hahahah...TAAADDDAAAAA!!!














No comments:

Post a Comment