Monday, August 9, 2010

nukilan buat kekasih.....

kau pernah membahagiakan hati ini...
kau pernah mendamaikan jiwa ini yang keresahan...
kau pernah menyentuh hati ini dengan cintamu yang tulus....
kerana kau lah aku mengetahui erti cinta sejati....

sentuhanmu yang mendamaikan hati ini.....
bicaramu melenyapkan segala kecelaruan di fikiran ini....
kebahagiaan yang aku cari selama ini...
telah aku temui pada dirimu...sayang....

tahukah kau betapa hebatnya dirimu di mataku....
tahukah kau sayang bahawa kau telah mencuri hati ini....
cintamu begitu membara di hati aku....
tanpamu sayang, aku tidak kuat untuk menempuh hidup ini....

tapi kini, kau pergi meninggalkan aku keseorangan....
keseorangan menempuh hidup ini....
masih ku ingt sentuhanmu....
bicaramu.....
tapi kini...semuanya hanya tinggal kenangan....
pergilah sayang andai iu yang dapat membuatkan dirimu bahagia....
cintamu tetap mekar di hati ini...
betapa kuatnya cintamu pada ku sehingga aku memilih untuk hidup sendiri...
hanya bertemankan air mata....

(nukilan ku....)

No comments:

Post a Comment