Monday, August 16, 2010

kisah hari ini...

hari ini satu lagi permulaan yang baru dalam hidup aku...6.45 dh kena kuar sebab nk balik perak...7.30 aku dh sampai pasar seni...badan aku xberapa sihat sebenarnya sbb aku demam...aku bertekad nk pg klinik memandangkan aku sakit dada dh hmpir seminggu lebey...aku sampai di perak lebey kurang pukul 8.45 pagi..ada masa lagi untuk aku bermlasan2 di atas katil..tengah sedap baring mehilangkan penat, tba2 jer rasa xselesa..rasa nk muntah!!!apakah???!!!lalu aku pon bergegasla ke bilik air...nasib baik x....tapi mmg rasa ah...
aku gagahkan jgk diri ini untuk ke kelas...(poyo!!!aku kaki ponteng sbnrnya!!!hahah)..lpas jer hbs klaz aku ngn rumate ku trus ker pekan..nk pg klinik la....smpai2 jer aku pon mendftarkan diri ini...org yg keje kat kaunter tuh tnya aku sakit apa...aku pon jawabla sakit dada...

di dalam bilik rawatan....(cewah!)

doc: angkat baju tuh...sakit apa??
aku: sakit dada....
doc tuh tba2 tepuk perut aku....
doc:awak nih ada gastrik ker?
aku:ha...xder....tapi sakit la perut jgk..pas tuh mggu lpas....(xsmpat pon nk hbskan ayat aku..huhuh)
doc:skang nih kau ni pesakit aku dan aku doktor kat cni..kau jgn ckp ngn aku mcm kau ckp ngn anak murid kau...
aku:?????(apakah?????)

hahahhahaa...agak gangster doc tuh.....xpela..aku pon impulkan la yg aku nih gastrik sbnrnya...tahap yang agak teruk jgk la....itu kata doc tuh la...alhmdulillah...xder paper yg serius....=)





(ubat yang aku kna mkn..huhuh)


No comments:

Post a Comment