Sunday, August 8, 2010

........................................

sayu......tba2 rindu menjelma.....xder aper yg dapat aku buat....hanya gambar shj yg mnjadi pengubat rindu....menitis lg air mata ini....dan blog ini menjadi tempat aku meluahkan rasa hati ini....(klu korang rase menyampah pon, aku peduli apa...blog aku kn...suka2 hati aku la nk tulis apa pon kn...)....

aku cuma mengharapkan yang terbaik untuk dia...semoga Allah memberkati hidup dia dan dia akan mendapat kejayaan dalam hidup dia...amin...cincin yang di berikan olehnya masih aku pkai hingga kini...kawan aku pernah ckp, "jadikan kenangan kau bersama dia sebagai satu kekuatan untuk kau truskan hidup ini"....bila aku pkai cincin ini, aku dpat ase yang dia ada di sisi aku....:-)

semoga sayang akan bahagia buat selama-lamanya..........hanya sayang di hati bi dan insyaAllah, hanya nama sayang di hati bi........

No comments:

Post a Comment