Friday, August 20, 2010

kemaafan.........

hati aku sangat sakit...tapi aku tunjuk yang aku okay jer tapi sbnrnya x....sehinggakan aku tidak dapat memafkan hamba Allah nih...tapi aku terbaca 1 artikel dlm internet...aku insaf...siapa aku untuk menentukan dia salah...sedangkan Allah ampunkan umatnya....
"Kita adalah didalam satu perjalanan untuk mencari surga Allah swt dan orang yang terbaik disisi Allah swt adalah orang yang benar-benar bertaqwa bukan yang banyak menulis atau banyak berkata atau yang hanya membaca atau yang tidak membaca kerana Allah swt tahu apa yang ada dihati kita. Allah swt tidak pernah silap menilai dan menghukum hamba-hambanya, Dia yang menentukan segala-galanya dan kita perlu melakukan yang terbaik kerana kita percaya Allah swt maha melihat dan maha mengetahui apa yang kita lakukan. "
aku percaya setiap apa yang terjadi, ada hikmah di sebaliknya....aku percaya Dia telah aturkan hidup aku sebaik2nya....

No comments:

Post a Comment