Thursday, August 12, 2010

bacalah..:-)

rindu awak sangat....perasaan nih ttp ada untuk awak wlupon awak dah lupakan saya....haish....susah untuk saya lepaskan awak....kini, setiap kali saya rindukan awak saya cuma mampu curahkan dalam blog nih jer...tapi sy puas!sekurang2nya sape yang baca blog nih tahu yang saya sangat sayangkan awak....saya ikhlas sayang dan cintakan awak....saya bahagia walaupon kita cuma sempat berkasih sayang selama 2 tahun 2 bulan...saya bahagia...kini saya cuma mampu berdoa agar awak akan sentiasa bahagia dengan kehidupan awak...saya mintak maaf...sepanjang kita berkasih sayang saya banyak sakitkan hati awak....saya mintak maaf banyak2....

kita berkenalan dengan secara xsengaja....kita amek keputusan untuk berjumpa buat kali pertama...awak xbanyak bercakap....tapi kali pertama saya jumpa awak saya dah jatuh hati pada awak....saya xsabar untuk jumpa awak lagi tapi saya tahu mungkin kita takkan jumpa lagi...saya ingatkan awak dh xnak berhubung ngn saya lagi lepas perjumpaan pertama kita...:-)...tapi saya silap..awak masih berhubung dengan saya....2 bulan kita kawan saya hanya pendam perasaan saya pada awak....saya xsgka malam tuh awak lamar saya sebagai kekasih awak...saya rasa bahagia sangat....

kita harungi banyak benda bersama...banyak kenangan manis dan pahit yang kita lalui....sayan bahagia bersama awak...awak adalah cinta sejati saya....xmgkin akan ada lelaki lain yang dapat bertakhta di hati saya....awak bukan yang pertama bertakhta di hati ini tapi awak adalah yang terakhir bertakhta di hati...awak, ketahuilah....hati ini hanya untuk awak....sayang ini hanya untuk awak...cinta ini hanya untuk awak....

No comments:

Post a Comment